یکی از اصلیترین ارکان برای طراحان وبسایت انتخاب قالب هست. انتخاب قالب مناسب علاوه بر اینکه میتواند باعث ایجاد تجربه بهتر بازدیدکنندگان از سایت شود، تاثیر بسیاری در سئو و افزایش بازدید سایت نیز برای شما دارد.
هرچه که شما قالب بهتری برای فروشگاه آنلاین خود داشته باشید، بازدید وبسایت شما نیز بیشتر خواهد بود. ممکن است بسیاری از امکانات و ویژگیها بصورت ذاتی بر روی یک قالب تعریف شده باشند. بطوری که شما دیگر نیازی به نصب پلاگینها برای انجام یکسری از امکانات نداشته باشید.
در هر کدام از قالبهایی که شما برای CMSهای مختلف مانند ناپ کامرس یا حتی وردپرس مشاهده میکنید، معمولا یکسری هوشمندیهای منحصر بفرد در آنها رعایت شده است. هر قالب نسبت به قالبهای دیگر مزایا و معایبی دارد و این وظیفه شماست که با توجه به معیارها و اهمیت هر کدام از این موارد قالب مدنظر خود را پیدا کنید.
درنظر داشته باشید که هیچ قالب یا حتی پلاگینی برای استفاده در سایت شما کامل نیست و اگر شما قصد دارید یک قالب با تمامی ویژگیهای مدنظر خود داشته باشید؛ باید این قالب را بصورت انحصاری تولید کنید.
در مورد فروشگاههای بزرگ همانند سایتهای فروشگاهی معروف، این سایتها برای قالب محتوای خود صدها میلیون هزینه میکنند. اما توجه داشته باشید که در ابتدای کار هیچ یک از این فروشگاهها برای سایت خود چنین هزینهای را انجام نمیدادند.
در واقع اگر شما میخواهید یک فروشگاه بروز داشته باشید، همواره باید برای بروزرسانی آن هزینه کنید. درست همانند فروشگاهی که ماهیانه برای ملک خود اجاره میدهد.
هزینههای یک فروشگاه اینترنتی شامل موارد زیر میشود:
در این بخش از سایت نیتروناپ ما تنها قصد داریم بر روی مورد آخر یعنی خرید پلاگین و قالب صحبت کنیم. اولین نکتهای که ممکن است ذهن شما را مشغول کند این است که هزینه قالب مد نظر من چقدر میشود.