شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

سئو صفحه محصولات برای NopCommerce: چیست و چگونه می توان آن را انجام داد؟

سئو صفحه محصولات برای NopCommerce: چیست و چگونه می توان آن را انجام داد؟
سئو صفحه محصول چیست و چرا مهم است؟
SEO صفحه محصول به بهینه سازی استراتژیک صفحات محصول اشاره دارد. این یک بخش جدایی ناپذیر از SEO در صفحه است - روش بهینه سازی محتوا و کد HTML صفحات وب شما به طوری که آنها بتوانند در SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) رتبه بالاتری داشته باشند. درباره SEO در صفحه برای nopCommerce بیشتر بدانید → 4 NopCommerce استراتژی های SEO در صفحه برای افزایش رتبه بندی و فروش سرسام آور

سئو صفحه محصول مهم است زیرا:

این قابلیت استفاده از صفحات محصول شما را بهبود می بخشد. این به شما کمک می کند تجربه خرید بهتری داشته باشید.
این باعث افزایش رتبه بندی صفحات محصول شما می شود. این به معنای دید بیشتر و فرصت های فروش بیشتر است.
این ترافیک با کیفیت بالا را به صفحات محصول شما هدایت می کند. این تأثیر مثبتی بر روی خط اصلی شما دارد.
امروز ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه عنوان محصولات ، برچسب های متا ، تصاویر ، عنوان ها ، URL ها و توضیحات خود را بهینه کنید.

چگونه عناوین محصول خود را بهینه کنیم؟
عناوین محصول شما باید:

بی نظیر باش
مختصر باشید بهترین روش این است که عناوین صفحه محصولات خود را زیر 60 کاراکتر قرار ندهید. چرا؟ معمولاً ، Google 60 نویسه اول عنوان محصولات شما را در SERP نمایش می دهد. بنابراین ، اگر عنوان شما طولانی تر باشد ، به طور کامل نمایش داده نمی شود.
دقیقاً محصول را توصیف کنید تا برای افرادی که با نام تجاری شما آشنا نیستند منطقی باشد. به عنوان مثال ، اگر محصول مبل جیر است ، عنوان آن باید "مبل جیر" باشد ، به جای "مبل ژولین" یا "ژولن" (اگر "ژولن" نام مدل است). اگر می خواهید بازی عنوان محصول خود را درجه بندی کنید ، می توانید اطلاعاتی در مورد اندازه (به عنوان مثال ، "مبل جیر 300 x 180 سانتی متر") ، رنگ (به عنوان مثال ، "مبل جیر خاکستری") ، سبک (به عنوان مثال ، "مبل جیر اسکاندیناوی ")، و بیشتر.
حاوی کلمات کلیدی برای دستیابی به نتایج مطلوب ، سعی کنید بفهمید که چگونه افراد محصولات مشابه محصولات شما را به صورت آنلاین جستجو می کنند - از کدام کلمات کلیدی استفاده می کنند ، به چه ترتیب و غیره. می توانید از ویژگی تکمیل خودکار آمازون استفاده کنید تا ایده بهتری از الگوهای جستجوی رایج به دست آورید - تمام کاری که شما باید انجام دهید این است به amazon.com بروید و کلمه کلیدی مورد نظر خود را در نوار جستجو تایپ کنید. به عنوان مثال ، اگر کلمه کلیدی هدف شما "شلوار جین مادر" باشد ، آمازون چندین ایده عالی برای عنوان محصول به شما ارائه می دهد (به عنوان مثال ، "شلوار جین مادر با کمر بالا" ، "شلوار جین مادر قدیمی" ، "شلوار جین مادر پاره شده" و غیره).
نظر خود را بیان کنید